Final Exam!!!!


salam semua..

dah lame rasenye  tak post pe2, bukan ape sibuk ckit..biase la byk aktiviti kat kolej kediaman nie.

Ade je aktiviti yang nk di buat , yang sedihnye bukan sume aktiviti yang bermanfaat kebanyakannya hny untuk keseronokan semata2.. kekadang smpai tak jage batasan…

Semoga kita terkecuali drpd orang2 yang rugi…

Pejam celik,pejam celik…. tibalah waktu yang ,’dinanti2kn’ FINAL EXAM..

rase mcm baru jer masuk u tp skrg dh nk abis satu sem, Begitu cepat n pantasnye masa tu berlalu…

Inilah fenomena akhir zaman, dimana waktu yang berlalu dirasekan sngat singkat sehingga kite merasakan hny sedikit shj kerja yg dapat dibuat, inilah tandanya Allah telah menarik Nikmat Masa…

Untuk final exam nie, saye mengucapkan selamat menghadapi final exam dan buatlah yang terbaik n ikutlah kemampuan kte..tingkatkan usaha dan banyakkanlah berdoa…

Selepas kite berusaha gigih dan berdosa maka bertawakallah , tidak kiralah sama ada keputusan kite cemerlang ke tidak..

saye pun bimbang  juga…. mase singkat sangat untuk membuat ulangkaji,tak tau la camne.. buat jela yang semampunya n terbaik..

InsyaAllah,pesanan saye buat diri ini dan semua…janganlah kite berputus asa daripada rahmat Allah…

Sampai di sini sahajalah coretan saye kali ini..

wassalam.

About musafirjalanan16

I'm proud to be muslim..how i discover this world is through the way of Islam... I changeable person depend on the situation... cz 4 my self i need to adapt wth the unexpected situation... So, let us know each other 4 a great Ukhwah Fillah.... Sebagai seorang muslim, peranan dakwah itu tertanggung atas bahu tiap2 dari mereka... Sesungguhnya, peliharalah peribadi dan keterampilan kita sebagai seorang muslim yang sejati... Bukanlah sekadar Islam atas dasar nama semata-mata, yang pada hakikatnya kita tidak mengenal apakah ISLAM yang sebenar... Renunglah sejenak ke lubuk hati yang paling dalam....adakah kita benar2 SAYANG DAN CINTA dengan sebenar-benarnya akan ISLAM. BANGKITLAH WAHAI SAUDARA!!!!! Sesungguhnya pengembaraan kita masih terlalu jauh, jangan kita berputus asa, sedangkan Allah tidak pernah berputus asa dengan kita...

Posted on October 22, 2009, in Minda Terbuka. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. salam kerinduan buat adikku di UPM…

    smoga tabah dan tekun dalam mnghdapi FINAL ni….
    jage ksihatan kamu sebaik mungkin,jgn sampai sakit….

    akak kat sni mndoakan ksihatan,kbahagian,kecergasan serta kecerdasan yang sentiasa berpanjanagn…..

    dont rush yr self until menyusahkan diri….pape pn….
    buat lah yang terbaik tokn setiap xam….
    CHAIYOK2X!!!!!

    ASSALAMMUALAIKUM……

  2. SALAM …Gud Luck for the final…
    truskan usaha ..
    dont give up!!!
    InsyaAllah berjaya..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: